Los bericht bekijken
Oud 26 april 2014, 11:35   #293
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Wie gaat nu nog graag naar de Vlaamse kust ? Uren in de file ...geen parkeerplaats ...De lelijkste kust ter wereld....saaie betonnen muur van dezelfde saaie appartementen..Een dijk in de schaduw tot 15 uur.....een strand vol koterijen...Charlotte ...Hubert ..Ons moeder...overal dezelfde saaie tavernes met hetzelfde menu..Sfeer is er sinds de jaren 70 (daarvoor was het nog een beetje Costa) onbestaande er mag sowieso toch niks meer ...Inderdaad leuk voor mensen die niet graag hun voeten opheffen je kan ze slepen niks zo vlak als de Vlaamse zeedijk...nergens ter wereld zie ik zo veel mensen zich in trainers en op pantoffels slepen tot ze aan het einde van de tegeltjes zijn en daar dan besluiteloos rechtsomkeer maken....zinloosheid ten top....Maar ideaal voor rolstoelgebruikers...oudjes als ze al niet overhoop worden gereden door een billenkar....te dikke mensen met kleine kindjes schoonmoeders en den Duitse scheper en mensen die s'avonds liever terug in hun eigen bed liggen.....
Maar goed ieder zijn meug....als ik er niet moet zijn blijf ik er liefst weg !
Eindelijk eens de waarheid i.v.m. de Belgische kust.

Met pijn in mijn hart moet ik eerlijkerwijze stellen dat de kusten in Nederland en Frankrijk met kop en schouders voor de Belgische:Vlaamse kust uitsteken.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden