Los bericht bekijken
Oud 30 april 2014, 08:38   #3
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Zoveel reactie en aandacht en dat noem jij een flater?
Inderdaad! vermits ze amper of geen reclame kunnen maken in kranten, moeten ze wel overgaan naar deze taktiek, om zo toch nog de krant te halen! Goed bekeken van De Winter.

Wat er anders gebeurt lees je hier :

Citaat:
Aangezien sommigen mij reeds jaren aanspreken met “Mijnheer Langsnuit” enerzijds en omdat we nu zo blij waren dat er nu uiteindelijk licht waarneembaar is aan het einde van de tunnel anderzijds, wilden we deze beslissing in de verf zetten. We dachten aan een advertentie in een krant waarbij wij voor zo een “langsnuit” staan waarmede we trouwens de laatste dagen in Vlaanderen rondtoeren. Onder die foto kwam een tekst waarin we ons genoegen over die nieuwe wet uitdrukten en onder die tekst: Freddy Van Gaever, lijstduwer kamer Vlaams Belang.

(.....)
Citaat:
Die mevrouw Vinck bleek een uiterst vriendelijke dame te zijn en ze beloofde ons snel te zullen reageren. En ze hield woord en we kregen snel een mail met het financiële plaatje. Voor ons was het voorstel OK en we bevestigden aan mevrouw Vinck dat we de advertentie zouden nemen.

Toen we dit toevallig aan een vriend vertelden gaf deze ons de raad toch duidelijk door de krant te laten bevestigen dat ze die laatste vier woordjes “lijstduwer Kamer Vlaams Belang” niet zouden weglaten. En zo gebeurde en nam ik opnieuw contact op met de vriendelijke dame. Deze bleek geen probleem te zien maar zou voor alle zekerheid contact opnemen met de hoofdredacteur en me na het week-end op maandag bericht laten. Aangezien ik gisteren maandag om 17u nog niets had vernomen nam ik terug contact op. Het bleek dat de dame op het punt stond me op te bellen aangezien ze juist uit vergadering kwam. Tot haar groot ongenoegen diende ze me te vertellen dat mijn advertentie niet kon opgenomen worden. “Waarom“? “

“Ze wist het ook niet maar kon er jammergenoeg niets aan veranderen!”
lees het hele verhaal : http://www.golfbrekers.be/men-zegge-het-voort-89/

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline