Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen
Wat het fysieke betreft geef ik u gedeeltelijk gelijk, maar volgens mij is er inderdaad iets in de materie, in de plant, in het dier, in de mens dat naar een verhoogd (bewust)zijn streeft.
|
namaste Marie, Piero ea forum geleerden,
Kijk een ding hebben jullie met elkaar gemeen denk ik: jullie zijn allemaal blanken, met een superieure blanke huidskleur. En rara waarom zeg ik dit nu hier?
Feitelijk zien wij, de zwarte, bruine en lagere Hindoes jullie blanken als een hoger en volmaakter ras en hierom willen bijna alle hindoes blanker worden, zowel qua uiterlijk als innerlijk, om hogerop te komen en volmaakter. Blanken van tegenwoordig zijn lang, sterk, grootgeschapen, erg intelligent, rijk, potent dus absoluut superieur tov 88 procent van de gekleurde hindoe/ indiase mensaapjes uit alle delen van de wereld, en dat zijn er een slordige 2 miljard van.
In het Hindoeisme moet je ook hoger worden en hogerop komen, op weg naar Moksha of Samadhi, en in het Nirvana ben je al perfekt. Wij hindoes hebben deze oude concepten al tienduizend jaar geleden ontwikkeld.
Dus marie snuffel in hindoeistische boekjes, Bhagavad Gita, Puranas, Vedas, enz zijn er honderden.
wat marie hier schrijft heeft niets te maken met haar overgang, zij wil gewoon een nieuwe weg opgaan om zich te ontplooien en dat wil ik nu ook als bruine hindoeman van 47 jaar.
ik vond mijn verlossing en gelukzaligheid toch in de heilige Bhagavad Gita en ben nu al min of meer 70 procent Gitastani (man die absoluut in dit geschrift gelooft, een meisje noem je Gitarani).
dewanand
goudbruin gekleurde hindoe fundamentalist, absoluut geen BBB blanke of Germaan in zuiver genetische zin.
en Wieroe uiteraard als slimme hindoe kat uit delft kennisstad.