Los bericht bekijken
Oud 13 oktober 2004, 21:35   #8
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven
Huh? Daar heb ik toch niks over gezegd? Ik zei gewoon dat het de keuze van de school zelf was. Was jij het daar niet mee eens?
Hi Vlaanderen Boven (ligt U altijd boven? )

U vermeldt dat het de keuze van de school zelf moet zijn... Daar ben ik uiteraard mee akkoord (nadat de directie/leerkrachten de inhoud hebben kunnen 'bezichtigen', want uiteindelijk dragen ze toch een grote verantwoordelijkheid voor de toekomst van onze kinderen en dus onze maatschappij...

Maar ik dacht dat ik duidelijk had vermeld dat dit juist het probleem was... De scholen kregen dat bladje zonder meer in hun bus gepost:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE
Tja, en dan waren er nog mensen die het kleinzielig vonden dat Christelijke scholen weigerden dit blad, dat ongevraagd en onaangekondigd werd toegezonden, aan de leerlingen te overhandigen...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Parool
D66 noemt de weigering van scholen om het blad te verspreiden 'een illustratie van de afnemende tolerantie'. ''Als leraren al moeite hebben met een foto van twee zoenende meisjes hebben ze echt het verkeerde beroep gekozen.'' aldus Kamerlid Lousewies Van der Laan.
De redactie van Expreszo wil nog een speciaal nummer van het homojongerenblad onder scholen verspreiden. Hoofdredacteur Merijn Henfling is van plan het dan 'iets subtieler' aan te pakken. Wel wil hij het blad weer onaangekondigd naar de scholen sturen.
http://www.parool.nl/nieuws/2004/OKT/13/bin2.html

Waarom moet tegenwoordig alles niet kunnen?
Chipie is offline   Met citaat antwoorden