Los bericht bekijken
Oud 2 mei 2014, 12:58   #22
SMI94
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Voor mensen die meer verdienen dan 3000 euro bruto per maand, en de Schoof zijn pensioen bedraagt meer dan dat,
maar die niet kunnen 'wachten' zoals het plan van de nva voorstelt,

die zouden zich kunnen richten tot de sorry-VLD en de het-hoofd-afwendende-Reynders Franstalige tegenpool.

.
Niet kunnen wachten?! Ben je niet beschaamd?!

Hoeveel mensen zijn er niet in mijn geval denk je? Mensen tussen de 25 en 35, geïnvesteerd in hogere studies, een goeie boterham verdienen (méér dan 3000 euro bruto op een maand maar géén grootverdieners), alleenstaand, niemand te laste, ... dus zwaarst belast van allemaal én overal en altijd net dat tikkeltje teveel verdienen om aanspraak te maken op subisidies, kortingen of andere voordelen.

Al jaren is er amper ruimte voor loonsopslag volgens werkgevers en na een promotie moet je eerst nog minstens een jaar topprestaties leveren vooraleer je loon wordt aangepast aan die promotie... En nu gaat een partij als N-Va ook nog eens 'mijn' index afpakken en mij een wortel voor de neus hangen met de belofte dat ik op 'langere termijn' moet kijken?! En, gaan ze de huurindex dan ook afschaffen? Want dat soort zaken lees je natuurlijk nergens in hun programma natuurlijk...

Neenee, een vage wortel in de verte voor mijn neus. Dikke vette middelvinger zeg ik tegen zo'n plannen! Ik heb mijn hoger diploma niet gehaald en sta nu niet in het professionele leven waar ik nu sta door blindelings nietszeggende vage plannetjes voor waar aan te nemen.

Dus ik herhaal: dat standpunt is simpelweg niet goed genoeg. Nu, als pensionné met een pensioen van meer dan 3000 euro is het makkelijk praten. Maar zo iemand moet niet bij mij en mensen zoals mij afkomen dat we maar 'eventjes' moeten wachten...

Laatst gewijzigd door SMI94 : 2 mei 2014 om 13:00.
SMI94 is offline