Los bericht bekijken
Oud 2 mei 2014, 21:55   #145
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
http://igvm-iefh.belgium.be/nl/actie...le_verminking/
Citaat uit de tekst: Deze zeer ernstige vorm van geweld tegenover vrouwen en meisjes is ook in België een bron van bezorgdheid, zoals overigens blijkt uit een recent gefinancierd onderzoek in België (PDF, 1.42 MB) naar de prevalentie van besneden vrouwen en meisjes die het risico lopen te worden besneden.
Leest U dan niet dat ik er nog extremer als uw partij tegenover sta? Spoor die mannen op, piemel eraf via penisguillotine op de markt, schadevergoeding aan het slachtoffer en weg ermee. Ambtelijk schrappen, DNA registreren en buiten bonjouren. Komt hem er terug in, no papers, no money...

Citaat:
Nee, ik vind het mijn morele plicht op te komen voor mensen die bedreigd worden met onderdrukking.
Massaal opkomen? Ik zie in mijn omgeving het tegendeel...
Bovendien zou dat mee bepaald worden door de geloofwaardigheid van de groep die massaal opkomt.
Er zijn wijken en metrostations in Brussel waar de 'jongeren' massaal opkomen tegen politieaanwezigheid.
Hun "massale inzet" kan ik echter geen reden vinden voor positivisme.
Hier heb je al meteen een bron voor je begint te zeuren...
http://www.youtube.com/watch?v=-rH09SumLjU
Nobele Joris, wie ben ik om u tegen te houden? Heb ik ooit gezegd dat je die problemen zo moet laten? Maar er zijn toch genoeg voorbeelden van moslims die helemaal meegaan met The Western Approach? Meyrem Almaci bv

Citaat:
Het ontkennen van de zon, zoals jij dat doet, zal de zaken niet verbeteren.
Je noemt jezelf multicultureel en dat is je goede recht.
Hele en halve waarheden gebruiken om je gelijk te onderstrepen is dat dus niet.
Ik gaf je hierboven al de bronnen voor de feiten die ik stelde en kan daarmee nog heel lang doorgaan.
Als ex parlementair medewerker ken ik genoeg bronnen aangaande de zaken die in onze samenleving plaatsvinden...
Ik ontken dat niet, ik zeg dat er tegen opgetreden moet worden. Maar je mag dat niet toeschuiven aan een hele cultuur. De islam is groot, letterlijk en figuurlijk Ge kunt zoiets niet in één hokje drummen, hoe graag je dat zou willen he. Maar we zijn progressief en niet conservatief he?

Citaat:
U beschuldigt mij, na de nodige betekenisloze litanie dan maar even van haat zaaien.
Het nonargument bij uitstek...
Straffer nog, ik noem u hypocriet als ge zegt begaan te zijn met moslima vrouwen. Of ge zou uw strategie om het op te nemen tegenover hen anders aanpakken. Maar ge jaagt ze weg! Maar bon, ik geef toe dat ik zoiets niet op jouw persoonlijk zou mogen toepassen... Maar ik ga uit vanuit uw politieke voorkeur.

Citaat:
Uw soort (blinde pro) multiculturaliteit is net één van de hoofdoorzaken voor het nog steeds vallen van slachtoffers van genitale verminking. Zeker in België en bij uitbreiding in het westen.
Voor dit soort verrijking bedank ik feestelijk maar ik zal blijven ijveren opdat u hierover zou kunnen blijven liegen.
Vrijheid van meningsuiting is nog steeds het beste wapen tegen dit soort verderfelijk fanatisme en tegen de misleiden die dit blijven verdedigen... zoals u...
Ik ben eigenlijk niet zo pro multicultureel. Maar ik erken wel dat zoiets onvermijdbaar is. Moeten we de islam nu een hokje in drummen omdat de minderheid aan besnijdenissen doet? Neen, druk die besnijders in de hoek, maar het kan blijven gebeuren omdat ge het gebruikt als propaganda om de verkeerde groep te viseren. Vraag wat geld aan uw partij voor zo'n opvangcentrum? En dat deze vrouwen een gewaarborgde vrijheid voor de rest van hun leven krijgen als ze getuigen voor hun man. Geef ze een weg uit? Of geef toch gewoon toe dat ge ze allemaal terug op hun "banannenboot" wilt.
Dat is ook een vrije meningsuiting, maar niemand durft ze nog zeggen he
Peche is offline   Met citaat antwoorden