Los bericht bekijken
Oud 2 mei 2014, 22:25   #243
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Aha, je bent het niet eens met iemand en daarom is hij/zij een troll..

Effectieve maar erg kinderachtige techniek (eentje waarin ik veel beter ben overigens).

Laat ik uit sportiviteit en misschien ook naïviteit er toch maar vanuit gaan dat je hier ook bent om serieus te discussiëren.

Kijk, toejuichen moet je lezen als in "het mooi vinden" , "dat het terecht is" , "lekker voor hem" enz..

Ik zou alleen zulke toestanden niet in landen als Vlaanderen willen zien. Het is namelijk wel een gevolg van slechte controle (door bewakers) . En dat moet je niet willen in een beschaafd land, in de gevangenis moeten mensen juist veilig zitten (hoe walgelijk hun daad ook is geweest) in de hoop dat ze naar verloop van tijd weer nuttig kunnen zijn in de maatschappij.
Wat een gelul!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden