Los bericht bekijken
Oud 3 mei 2014, 16:50   #162
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist Bekijk bericht
Of proberen geld te ontvangen voor het geleverde werk.

Kga proberen er geen persoonlijke aanval van te maken. Aangezien ik je mening terug vind in mn eigen nazaten. Zo heb ik een linkse zoon, die al 3 jaar verspild heeft op school. Dat die studie betaald word door de gemeenschap, dat ziet hij niet. Dat hij een last is voor zn ouders, dat ziet hij niet. Hij gaat ervan uit dat dat allemaal een recht is. Hij is voorstander van meer regularisaties en meer steun voor de armen. Hij zal gemakkelijk 300 km rijden in mijn auto en met mijn brandstof om deel te nemen aan een groene wandeling. Hij verdient ondertussen wél bij in het zwart. En als ik dat oneerlijk vind, tja dan krijgen we ruzie. Ik vrees dat ik met jou net dezelfde ruzies ga krijgen.
Ge hebt nog een beetje te gaan, mijn vriendin zit met zo een extreem linkse dochter opgescheept al zeven jaar op kot in Antwerpen voor een studie die drie jaar zou duren. Betaal maar moeder en staat.
PS. Kindergeld ervoor trekt mijn vriendin ook niet meer, studiebeurs is ook afgeschaft. Als ik ze erover aanspreek krijg ik mijn ....... vol gescholden, rechtse zak is nooit uit de lucht.
Ze heeft voor de zevende keer op zeven jaar een ander appartement dit maal samen met een extreem linkse jongen, 470 per maand moet ze bijdragen.
Dus veel moed toegewenst.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden