Los bericht bekijken
Oud 4 mei 2014, 20:19   #89
CLAESSENS Joris
Minister-President

CLAESSENS Joris's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Als ik hier op dit forum zeg dat u zou moeten worden doodgeschoten of wanneer ik hier de uitdrukkelijke wens poneer dat iemand dat zou moeten doen, denk ik niet dat de vrijheid van meningsuiting me zal vrijwaren van een onverbiddelijke permban.
Dus ja, vrijheid van meningsuiting is relatief.
Ik denk overigens niet dat de vrijheid van meningsuiting die u nastreeft, diegene die altijd en overal van kracht is, ook maar ergens bestaat.
Wat niet wegneemt dat ik zonder schroom durf te stellen dat de vrijheid van meningsuiting die hier van kracht is, krachtig genoeg is om als zodanig te worden betiteld.
Het geneuzel in de trend van "of ze is volledig of ze is niet" is niet meer dan wat gerommel in de marge van enkele misnoegde agitatoren die leven van provocatie, opruiing en verdeeldheid.
Aan hun verongelijktheid zou ik de vrijheid van meningsuiting persoonlijk niet afwegen.
Bij deze heeft OBAMA hier dus een definitieve permban...
Hij wordt nochtans met alle egards ontvangen door ons regime op wiens wetten het reglement hier gebaseerd is...
Hmmm,ik moet eerlijk toegeven dat ik de logica niet kan volgen maar onze staatsleiders zullen het wel beter weten zeker?
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden