Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland
Wie de grote (maffia) leider Di Rupo beledigd zal het geweten hebben. Dat merken we nu ook bij Laurent Louis. Ik heb inderdaad genoten van zijn vele tussenkomsten in de Kamer en hoop dat hij opnieuw verkozen zal worden.
Ik vind het erg dat NVA tegen Laurent Louis ingaat in de Kamer, terwijl ze beter onze echte vijand Elio Di Rupo zouden aanpakken, terwijl dat Di Rupo ook alles doet om de NVA te vernietigen en toch steunen ze eerder Di Rupo in de Kamer dan Laurent Louis. Onbegrijpelijk vind ik dat. Als iemand mijn vijand voor pedofiel zou uitmaken, dan zou ik staan juichen.
|
Ik juich niet tenzij het waar is. Hoera!
Dirupo erkende zelf naar aanleiding van het schandaal waar u naar verwijst dat hij wel degelijk 'jongens' opgepikt had in dat park. Het was toen algemeen geweten dat dat om drugshoertjes ging.
Bij verdere bevraging gaf hij reacties in de aard van 'de leeftijd van mijn partners is onbelangrijk' en 'ik heb nooit naar hun leeftijd gevraagd...
In mijn ogen is iemand die zulke zaken stelt en op zeer jonge partners aast een pedofiel.
Wellicht zijn er mensen die deze mening niet delen. Di Rupo bijvoorbeeld...