Los bericht bekijken
Oud 6 mei 2014, 00:15   #2682
CLAESSENS Joris
Minister-President

CLAESSENS Joris's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaaskoppie Bekijk bericht
Blijkbaar zo idioot als een Joris Claessens...
Als het gaat om de vraagstelling..
Wat is belangrijker?
Het kind of de kinderwens?
Kan men eveneens eens kijken naar heterosekuele koppels die bv de financiele middelen niet hebben om het kind van een goede toekomst te voorzien ondanks zij een kinderwens hebben...
je pikt één regeltje uit de hele stelling en gaat dan jammeren dat degene die antwoord het niet snapt?

Wel dan, het antwoord dat ik hier al tot den treure toe, met uitleg erbij, heb gegeven is dat het belang van het kind meer doorweegt dan de kinderwens van de homofielen.
En waarom dat logischerwijze tot het uitsluiten van homoadoptie leidt gaf ik ook al met heel de gedetailleerde bedenking er bij verschillende keren weer.

En dan kom jij weer op de proppen met de stelling dat het belang van het kind respecteren via een kromme redenering en een opzettelijke verwisseling van vooropstellingen neerkomt op homobashen in verbale zin...

Je zit in mijn ogen daarmee op hetzelfde niveau als de forummers die in een andere draad de rechten van pedofielen verdedigden vanuit een vooropstelling die even vooringenomen met zichzelf was als de jouwe hier.

En blijkbaar vat je evenmin als zij hoe laag het is om de rechten en belangen van de kinderen in deze materie ondergeschikt te maken aan de kinderwens van homofielen.

En nu snel reageren dat ik homofielen gelijk stel aan pedofielen, dan blijf je op je niveau...
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden