Los bericht bekijken
Oud 6 mei 2014, 09:20   #5
CLAESSENS Joris
Minister-President

CLAESSENS Joris's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wiley E Coyote Bekijk bericht
Het rookverbod in cafés werd eigenlijk ingevoerd door het Grondwettelijk Hof die de uitzondering voor cafés vernietigde als een schending van het gelijkheidsbeginsel.

Persoonlijk vind ik het een goede zaak: nu stinkt mijn kledij ten minste niet meer na een bezoek aan mijn stamcafé en hoef ik als niet-roker niet passief mee te roken...
Juist! Nu nog bekomen dat men aan de uitgang niet door een assebak moet lopen en die pipos die aan de ingang van gebouwen de straat tot een assebak herleiden eens serieus aanpakken.

Ga maar eens kijken aan de deuren van het VGC en parlementsgebouw van Brussel. Dat zijn echt niet allemaal VB'ers die daar staat te roken hoor...

Volksgezondheid mag prevaleren op eender welke schadelijke verslaving wat mij betreft.
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline