Los bericht bekijken
Oud 6 mei 2014, 12:49   #295
vlaams realist
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
De draad begon als een aanklacht tegen lakse justitie en dat 2 jaar voorwaardelijk geen straf is voor een verkrachting. Daar ben ik het mee eens, ik vind ook dat straffen uitgesproken voor moordzaken, verkrachting of gewelddadige overvallen belachelijk laag zijn. Ik kom uit een land waar je voor zulke zaken jarenlang dwangarbeid in een strafkamp krijgt, en ZONDER eigen keuken, tv of pingpong tafel. En staken omdat het eten niet lekker genoeg is is er ook geen aanrader.

Maar als ik dan eens opzocht waar de zaak nu werkelijk over ging, bleek dat er geen enkel bewijs was voor de stelling dat er een verkrachting had plaatsgevonden. Zelfs de vrouw in kwestie herinnert zich er niets meer van...
Ik veronderstel dat de rechter meer inzicht heeft in dat dossier dan de krant.
En er dus ook meer over weet dan u. Die rechter heeft schuldig geoordeeld.
Ik zie geen voordeel voor het slachtoffer om een ongegronde klacht in te dienen.Eerder alleen maar nadelen. Dus vind ik uw vergoeilijken zeer irritant. Ook bewusteloze vrouwen mogen niet zomaar gepakt worden. Anders werd elke knappe vrouw na een operatie door alle verplegers in dat ziekenhuis uitgewoond. Wakker worden naast een monster is niet hetzelfde als wakker worden met een pijnlijke aars.
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden