Los bericht bekijken
Oud 7 mei 2014, 08:05   #91
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
namaste Marie Daenen,

sterkste instinct is het overlevings instinct, als individu en als unieke, tribale soort, in raciaal/genetische/religieuze/etnische zin. Denk eens na Marie als je mijn teksten leest op mijn grote site www.dewanand.com dan ga je ontdekken dat ik puur mijn bruin koelie apen instinct volg om te overleven (mijn zelfmoord letterlijk voorkomen) en van mijn sarnami/koelie apen stam uit suriname he. Check die Hindoelander doctrine eens.

fundamenteel heb je:

instinct
Ratio
verstand
behoeften

en dit alles wordt doorgerekend en geoptimaliseerd door je
individuele intelligentie als autark organisme. Hierom zijn wij niets anders dan organische computers die alleen willen genieten ('alles moet letterlijk LEKKERBEK zijn' voor al onze 7 genotszintuigen en vele erogene zones, tel maar na bij jezelf).

Nou analyseer dit maar Marie deze week dan zal je het zelf beseffen.

Waar is je vrouwelijke instinct?

Besef dat mijn mannelijke instinct toch sterker is dan ik vaak denk. Donderdag zie ik voor de tweede keer mijn hindu dreamgirl type (goudbruine hindoemeid uit mijn dromen als oude, zieke, halfseniele hindoeman) en ja, ik ben verliefd op haar geraakt toen ik haar twee weken geleden voor de eerste keer zag en tegen haar stond te praten als een verwarde, zieke, oude, verloren hindoeman, die weet dat zijn brandstapel al gebouwd is door de goden en godinnen om hem te verlossen uit zijn lijdensweg. Wat heeft het leven mij verder nog te bieden dan de dood? Ok ok, er is nog een ding dat het leven mij nu nog te bieden heeft en dat kan je ontdekken door deze offercode van mijn oude werk te googlen:

'wart0129'

Ja zo werkt het instinct van een oude, verloren, goudbruine hindoe/koelieman denk ik, die verder alles al weggedaan heeft en alles toch allang kwijt raakte.

Het pad naar mijn dood is korter dan ik dacht, daarom heeft Wieroe het verlengd met brede bestrate kronkels zodat het langer lijkt dan een snellere rechte lijn van huidige punt A naar de brandstapel op punt B.

dewanand en Wieroe
hindoe fundamentalisten
Ik geloof dat je teveel het instinct in zijn uiterste vormen blijft zien; overlevingskracht, sexuele kracht,...
Het instinct is voor mij dat, maar nog veel meer.

Ik heb je al gezegd dat je je moet ontdoen van je zelfbeklacht, je hebt enorm veel en goed werk geleverd, waarom blijf je je dan voorstellen als een onderontwikkeld, tweedehandswezen.
Weiger die instelling en je zult nog veel verder komen.
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden