Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm
IRL zou je gewoon niets doen, internet-helden zijn meestal nerds in het echte leven. Ik heb geen dochter, en ik wens niemand iets slechts toe. Ik vind de veroordeling gewoon niet correct op basis van de gegevens die bekend zijn.
Een rechter is ook niet onfeilbaar, en niet onbeïnvloedbaar of onomkoopbaar, misschien moeten we onze justitie hervormen zodat elke beslissing genomen wordt door een team van experts terzake.
En ja iedereen mag ook z'n zeg doen over de zaak, niet geremd door een kennis van zaken (behalve wat ze in de boekskes lezen), dat heet dan vrije meningsuiting zeker?
Overigens dreigen met geweld is niet toegestaan op dit forum dacht ik. En Vlamingen zijn grote loosers en mietjes. Veel blabla over Marokkanen, maar als er een groep Marokkanen voor hun neus staan doen ze het in hun broek.
Wat mij persoonlijk betreft ben ik tegen geweld, maar ik kan mij wel heel goed verdedigen als het moet. Trouwens moest iemand mijn zoontje iets ergs aandoen zou ik dit niet in de handen van het gerecht geven, maar mijn eigen straf opleggen.
|
Tiens, als ik je tekst Quote , word die een heel stuk langer.