Los bericht bekijken
Oud 7 mei 2014, 12:06   #71
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SMI94 Bekijk bericht
Waar en wanneer dan?! Er stond vanmorgen nog niet eens een naam in het artikel, terwijl dit voorval wel al enkele dagen geleden in de pers kwam (en er in de verste verte nog geen sprake was dat de zoon van een minister erbij betrokken was).

En geef mij eens één reden waarom Milquet hiermee als moeder en als minister (drie weken voor de verkiezingen) zélf mee naar buiten zou komen? Staat als een tang op een varken, jong!
Waar en wanneer?
Dat stond vanochtend duidelijk op de site van HLN.
Hoe zij aan hun informatie raken weet ik niet, misschien kun je hen eens bellen?
Ik zou het artikel van HLN wel nog eens willen linken, maar via I-phone is dat niet zo eenvoudig..
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden