Citaat:
Ga naar eerst nieuwe bericht Gangbangen met College Saint-Michel (Discussie van meerdere pagina's 1 2 3 ... Laatste pagina)
Eberhard Leclerc
|
Ik vermoed dat de titel nogal misleidend zou kunnen zijn.
Iemand ( wie ? een ouder van één van de jongens ? ) stelt dat het meisje dat onzedig gekleed zou zijn geweest het zelf wilde. Is dit geen poging tot manipulatie van de feiten ? Los van het feit dat deze uitspraak erg lijkt op de argumentatie die nogal vaak gebruikt wordt "madam heeft het uitgelokt" in verkrachtingszaken ...
Het meisje kan niet reageren zonder haar privacy te grabbel te gooien en de daders ( 16 jarigen ) worden ook beschermd. Zou het kunnen -
de school kan of wil ook niet reageren, waarschijnlijk uit angst voor processen of procedurefouten - dat het hier niet gaat om een gangbang maar om een ander populair Brussels fenomeen, met name
een groepsverkrachting ?
Ik ben leerkracht en ik kan je garanderen dat een school heus niet zomaar minderjarigen buiten smijt naar het einde van het schooljaar toe, desondanks deed ze dat wel met de jongens maar niet met het meisje. Indien de schijn bestond dat het meisje het zelf had uitgelokt, dan had men die jongens waarschijnlijk toch iets omzichtiger behandeld, zeker gezien de connecties van hun ouders ... of men had het meisje OOK buitengesmeten, wat niet gebeurd is.
mvg. Sint Ignacius