Los bericht bekijken
Oud 7 mei 2014, 15:47   #172
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Francis Vere Bekijk bericht
Da's gewoon omdat je ze blijkbaar niet allemaal even aandachtig hebt gelezen.

De insinuaties omtrent de interventies van Milquet die tot nu blijven steken in toogpraat heb ik reeds behandeld in de vele andere bijdrages.

De discussie legt zich nu echter toe op de juridische aspecten van den daad....

Wie ben ik om den draad over den daad te sturen; ik volg het ook maar e
Tgo ja. HLN komt naar buiten met de interventies van Milquet. Alé bon, ze noemen haar niet bij naam, maar laat ons een kat een kat noemen. Iedereen weet daardoor dat het wel degelijk om Milquet gaat.

HLN, ik geef het toe, is een brolgazet. Maar zelfs een brolgazet gaat zoiets niet schrijven als ze niet effectief bewijslast hebben tegen de minister in kwestie want ze weten ook wel wat juridisch boven hun hoofd hangt als ze geen poot hebben om op te staan. Je kan dat gespeculeer blijven noemen en je mag dat ook gerust doen van mij, maar ondertussen weet iedereen wel beter.

An sich interesseert het mij geen zier wat die gastjes hebben uitgespookt op retraite als het met wederzijdse toestemming was. Als het niet met wederzijdse toestemming was moeten anderen maar uitzoeken, ik ben niet in de positie om daar uitspraken over te doen. Het enige wat mij interesseert is welke rol Milquet hier in speelt en of ze haar positie als minister misbruikt om haar zoon uit de wind te zetten. Als dat het geval is moet ze imo meteen opstappen en geen ministerpost opnemen in de volgende regering.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!

Laatst gewijzigd door fox : 7 mei 2014 om 15:50.
fox is offline   Met citaat antwoorden