Discussie: Sex in Brussel ?
Los bericht bekijken
Oud 7 mei 2014, 16:55   #18
gertc
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door UFSIA Bekijk bericht
Ik ben leerkracht en ik kan je garanderen dat een school heus niet zomaar minderjarigen buiten smijt naar het einde van het schooljaar toe, desondanks deed ze dat wel met de jongens maar niet met het meisje. Indien de schijn bestond dat het meisje het zelf had uitgelokt, dan had men die jongens waarschijnlijk toch iets omzichtiger behandeld, zeker gezien de connecties van hun ouders ... of men had het meisje OOK buitengesmeten, wat niet gebeurd is.
Mijn idee ook. We kunnen speculeren over wat er gebeurd is tot we een ons wegen - we zullen het volledige verhaal nooit te horen krijgen. En gelukkig maar, voor de privacy van de betrokkenen.
Maar feit is wel, dat geen enkele directie lichtzinnig beslist om iemand van school te sturen. Dat is (uiteraard) de zwaarste straf die een schooldirectie kan uitspreken, en betekent een administratieve en juridische calvarietocht. Zeker als het gaat om de zoon van een minister op een prestigieus college. Die mensen hebben ongetwijfeld met alle betrokkenen en getuigen gesproken, en na rijp beraad hun conclusie getrokken. Als het inderdaad over 'uitlokking' door een 'nymfomane' uit een 'sociaal moeilijk milieu' zou gaan, zou het meisje zeker buiten gesmeten zijn, en de zoon van de minister heel waarschijnlijk niet...
gertc is offline   Met citaat antwoorden