Los bericht bekijken
Oud 8 mei 2014, 06:09   #23
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN

subocaj's schermafbeelding

Standaard

Hoe het ook uitdraait, als BDW woord houd en de macht ook in het federale zoekt, zal hij nog wat waterige wijn overhouden na de regering samenstelling.
Als goede volgeling van de neo liberale Europese Goldman Sachs club heeft hij dan zijn wapen (smoes) in handen, om samen met zijn mede regering partners te beginnen met het snijden met de Griekse en Cypriotische schaar.

Wie daar de dupe van word laat zich nu al raden, maar dat zal de Vlaamse kiezer worst wezen, want die denkt dat de lastenvermindering die N-VA voorspiegelt hem betreft en niet enkel zijn werkgever.

Wat die kiezer als werknemer nadien, uit eigen zak, privé moet bijbetalen heet dan niet belasting, maar bijdrage.
Het mooiste voorbeeld daarvan is de, ik weet de juiste datum niet meer, maar ik meen de onder Dehaene ingevoerde "tijdelijke bijdrage" op de pensioenen.
Of de Vlaamse zorgverzekering en de bijkomende hospitalisatieverzekeringen.
Allemaal geen belastingen, maar je geld is wel weg.
Mij maakt het allemaal niets uit, ik zing mijn tijd wel uit met wat ik heb, maar al die jongeren die hun hoop vestigen op het meest wollige supertsjeven programma van N-VA, dat hun de hemel voorspiegelt, maar op zijn minst een zeer lang "tijdelijk" vagevuur inhoud beseffen ze nu nog niet.

En dat allemaal om een "Voka is mijn baas" en het "Europese six pack moet rigoureus worden uitgevoerd" aan de macht te brengen.
subocaj is offline