Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Was jij ook zo verbolgen toen De Wever bladzijden lang de grond werd ingeboord omdat hij ziek was, en dit op zijn o.a. vermageringskuur werd gestoken?
|
Je zou je natuurlijk ook kunnen afvragen of het wel normaal is dat onze politieke leiders, of zij die zeggen dat ze dat willen (zullen) zijn, zich vooral daar mee bezig houden : "ik zie u niet graag, oh maar ik ook niet hoor, hangbuikzwijn, al wa da ge zegt zeide zelf..."
of nog " als gij blauw zegt, dan zeg ik rood, niet omdat ik rood mooi vind maar ondat ik op uw zenuwen wil werken..."
Het zou wel eens kunnen dat de arrogantie, de incompetentie en hun verschrikkelijke geldingsdrang de reden is waarom de regering Di Rupo een niet zo sterk resultaat heeft neergezet (alhoewel ondanks alles, ook niet zo zwak, eigenlijk). Ze sabelen mekaar liever neer met persoonlijke aanvalletjes dan te kiezen waarvoor ze verkozen zijn...
Nu, er zijn er die zeggen dat de vlaming beter verdient. Aan het niveau te zien van zij dat dat zeggen, valt daar niet aan te twijfelen. De Vlaming verdient beter, daar zal ook na 25/5 geen varandering in komen
...