Los bericht bekijken
Oud 14 oktober 2004, 14:52   #5
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo
Uit uw uitvoerig betoog kan ik afleiden dat je geen beetje inzicht hebt in wat de mens drijft en hoe de rechtspraak daar tegen over staat/kan staan.

99/100 heb jij nog geen justitie paleis van binnen gezien, geen ondervinding met de poppenkast als volksvermaak en leedvermaak van rechts gezinde indivualisten maar sta je wel klaar om duizenden pagina's verhoor binnen drie regeltjes te voorzien van een eigen gedacht op de gang van zaken.
Voorwaar beste solliciteer maar als rechter, pipo's van dergelijk ambt voorzien laat de zotten weer nieuwe hoogdagen beleven en bedekken eigen mislukkingen wel met de mantels der liefde, zolang het maar in eigen rangen blijft.

Ik heb nog geen justitie-paleis van binnen gezien?
Jawel, bij een schoolbezoek met de lagere school.
Daar kan ik wel mee leven, een cel heb ik ook nog niet gezien van binnen en zoek dat zo te houden.
Wat ik wel begrijp is dat justitie middelen tekort komt en dat haar prestaties navenant zijn. En dat ze geen synoniem is van rechtvaardigheid, alleszins niet in de ogen van een meerderheid.
Van je obscure laatste zin valt niet veel te ontcijferen, maar dat lijkt me geen nadeel.

Laatst gewijzigd door eno2 : 14 oktober 2004 om 14:58.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden