Terwijl dat men in Zaventem de “Ringroute” maar niet wil gebruiken om kérosene te sparen
http://fr.wikipedia.org/wiki/K%C3%A9ros%C3%A8ne
Verder is het heel goed dat Wathelet alleen de volle verantwoordelijkheid wil nemen van bepaalde routes die elke dag over het dicht bewoonde Brussel vliegen.
Men zegt dat bij warme lucht bepaalde transport vliegtuigen het moeilijk krijgen om op te stijgen en dit gebeurd met het nemen van bepaalde routes met Brussel en haar bevolking onder hen.
De wet voor de dubbele namen kwam er.
Het ontwerp van de wet Schouppe die destijds de goedkeuring kreeg van de voltallige regering aangaande de Zaventem routes kwam er nooit, begrijp je?
Quid: Vliegtuig uit Zaventem stort neer op Brussel er zijn zoveel slachtoffers…
De essentie:
Tiende dag zonder warm water in een luxe-appartementsbouw van 14 appartementen te 8370, hoe kan dat?
Ze zitten daar og altijd op de vervangstukken te wachten koerrierdienst kennen zij in Blankenberge niet. De stukken komen te paard..
Het is duidelijk dat de laatste aanpassingen van de wet op mede-eigendom gebracht door ou Hugo Vandenberghe niet toereikend zijn.
http://www.senate.be/www/?MIval=/sho...ID=154&LANG=nl
http://www.hugovandenberghe.be/fotos-videos/
Niet alleen komen niet alle facturen in zicht, nee er ontbreekt veel meer om te elke cent die de mede eigenaars aan de syndicus betalen te volgen.
Verder heb je dan nog de raad van mede eigenaars die altijd maar dezelfde personen aan de macht houdt.
Zeker als er in het gebouw ambtenaren of politici wonen of gewoond hebben die het allemaal in gang hebben gezet.
Vanaf dat ogenblik heb je ook nog te maken met militanten of mede eigenaars die op een gegeven ogenblik hulp hebben gekregen bij bepaalde Overheidsdiensten.
En wat kan je er aan doen, zelf een deurwaarder laten komen om vaststellingen te doen is was niet evident.
Vaststellingen tegen een syndicus die ook nog top ambtenaar is, is niet simpel.
Syndicus die eerst een privé eigenaar is en als je die dan kwijt bent komt er een agentschap waarbij je denkt nu is er hoop.
Maar niets is minder waar, de blok eigenaars laten de macht niet los en krijgen dat bepaald agentschap met een politiek kleur zover dat zij syndicus zijn voor de delen dat zij toelaten.
En zoveel meer. Neem je dan zoals iedere normale mens het zou doen een advocaat en ga je naar het gerecht dan ondervindt je dat je eigen advocaat van dezelfde politieke familie is.
En dat hij verder niet wil opkomen tegen de advocaat van de tegenpartij die dan een advocaat van het ministerie van Financiën schijn t te zijn.
Man dat heel de provincie West-Vlaanderen vreest.
En terecht ik was erbij toen de man de aanwezige rechter aanpakte tijdens een vaststelling in dit dossier. IK was toen nog naïef en dacht hoe kan dat?
Dus wat in Veurne gebeurde kan overal ik heb het met mijn ogen gezien en gehoord.
Justitie is in handen en werkt met akkoorden.
Onze advocaat zei: ja, inderdaad ik werk veel met die schepen, hij helpt mij in veel dossier- de vraag die volgde- hoe blijft u dan onpartijdig als u tegen die partijleden moet optreden, er kwam geen antwoordt - maar het dossier kreeg bij hem nooit de verwachte kracht in zijn tussenkomsten.
Waarom en welke relatie er juist was tussen de syndicus –top ambtenaar bij de BTW en de advocaat van Financiën weet ik niet.
Waarom was die advocaat de andere dankbaar?
Dus beste mensen het is bij Justitie niet voldoende om gelijk te hebben je moet ook nog gelijk krijgen.
Ik ben nog altijd in het bezit van het dossier met de ganse historiek van dit gebouw en de stappen richting rechtbank. Ik kan alles tonen en zal aangezien ik geen “verliezer” ben blijven houden tot dat de waarheid vroeg of laat naar boven komt.
Hetzelfde geldt voor het dossier als “klokkenluider” van de Stad Blankenberge waar ik een proces van “stalking” op het hoofd kreeg.
Elke vader moet begrijpen dat indien hij een beter leven wil voor zijn kinderen en kleinkinderen samen met de gerechtigeheid die iedereen wil, hij/zij er zal moeten voor vechten.
Daarom zeg ik opnieuw aan iedereen: spreek nu of zwijg voor altijd in de hel.
Deze tussenkomst heeft ook als doel anderen mensen te verwittigen en vervolgens waakzaam te zijn. Het ware misschien goed zelf te zeggen welke stappen u wilt dat uw advocaat moet ondernemen.
Voor het geval hij dat zelf niet inziet...