Los bericht bekijken
Oud 8 mei 2014, 09:46   #256
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry Bekijk bericht
Er is niks mis met eens een goed stel kletsen op de poep. Ik heb ze zelf heel wat gekregen toen ik jonger was, en ben ik er een slechter mens door geworden? Denk het niet. Soms kan je kinderen enkel respect bijbrengen door ze eens een lap om hun oren te geven. Iets wat, als ik naar de kinderen van tegenwoordig kijk, maar al te weinig gebeurt. Maar dat is iets heel anders en behoort tot een andere topic.
En wordt je een slechter mens door in het rond te neuken? En kletsen geven aan je kinderen is simpelweg een teken van zwakte. Je toont er alleen maar mee aan dat de wet van de sterkste geldt en dat je geen enkele andere manier kent om je kind op te voeden. Van mij mag je je kind kletsen geven hoor, ik vind het alleen uiterst zielig machtsvertoon.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!

Laatst gewijzigd door fox : 8 mei 2014 om 09:48.
fox is offline   Met citaat antwoorden