Los bericht bekijken
Oud 10 mei 2014, 07:08   #43
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
En die leiders zitten ook in Israel !
Ik zou eerder denken dat de echte leiders van de Palestijnse terreur in Saoudi Arabië ofzo zitten, met loopjongens overal, tot in Iran toe.
Citaat:
Dat is in mijn optiek irrelevant.
Dat gaat geen zelfmoord/mortier/raketaanval minder opleveren.
Citaat:
Ik heb de acties van hamas , maar ook die van andere extremistische Palestijnse groeperingen hier steeds veroordeeld.
Ah, zoals in de trand van de moordenaar van Patrick Mombaerts is veroordeeld.
Een tik op de vingers en een vermanende blik met de keiharde intentie " doe dat nooit meer of...".
Citaat:
Kijken we echter naar het totaal aantal acties dan dan neemt Israel de overgrote meerderheid voor haar rekening, wat zij doen is vol continu 24/7 non stop. dat verdient dan ook veruitde meeste aandacht.
Wel ironisch dat zelf opgelegde matiging door U veroordeeld wordt, en complete incompetentie als de schuld van een ander opgevoerd wordt.
Citaat:
Vandaar ook dat de Israëlische claims over de hoeveelheid gedode burgers totaal onbetrouwbaar zijn.
Als ge ziet dat pallywood slachtoffers zelf terug onder hun lijkwade kruipen...
Citaat:
Wanneer een gebied of staat bezet is zijn er geen staats soldaten meer actief die zijn verslagen en in dit geval was er nooit een Palestijnse staat met een leger. Wat we dan zien zijn diverse groeperingen die verzet bieden, net als hier onder de Duitse bezetting.
Leden van het Nederlandse verzet werden door de Duitsers gezien als terroristen.
En dat is ook de correcte manier. Strijders zonder duidelijke herkenning die strijden tegen de strijders met wel duidelijke herkenning zijn terroristen/spionnen/saboteurs. De herkenbaren zijn soldaten.

Dat is zeer duidelijk gemaakt in de conventies van Geneve. Dat de gealliëerden die verzetsstrijders voorzagen van simpel, goedkoop materiaal, da's gewoon gezond verstand. Goedkoop kannonnenvoer.
Dezelfde reden waarom Iran met plezier Israël bestokende Saoudi-kontlikkers ook voorziet van wapentuig. Het resultaat is een ambetant Israël, en een Saoudi Arabië dat er ook ongemakkelijk bijzit.
Citaat:
De realiteit is echter dat geweld nu eenmaal nieuw geweld aanwakkert.
Het idee dat je terreur kan bestrijden door er een oorlog tegen te gaan
voeren is simpelweg onjuist. wanneer men het toch gaat doen dan zijn er dus in ieder geval ook andere redenen.
Ah, dus WO2 heeft het Nazi geweld niet verpletterd onder overweldigende bombardementen en enorme invasielegers , of Japan niet op de knieën gedwongen door 2 atoombommetjes.
Citaat:
Denk aan de US war on terror, welke voor grote toename van terreurdreiging heeft gezorgd.
En de war on drugs. Dank U om mijn standpunt te bekrachtigen.