Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door doeme80
Heb een boek gelezen met voorspellingen. Energie gaan we uit de ruimte halen en ook worden er grote legerbasissen gebouwd die het landleger zullen verdringen. Alle vliegtuigen zullen onbemand zijn en op basissen in de ruimte gestationeerd worden.
Leuk boekje... 
|
En China valt uit elkaar. Uit de VS zeker dat boekje?
Nja, die kunnen het weten wat ze jaarlijks in Xingyiang onlusten investeren. In Oekraïne heeft het uiteindelijk ook opgebracht die verdeel en heers politiek.
Volgens de Wereldbank is China dit jaar al de grootse economie ter wereld itt het eerder voorspelde 2019. China betwijfelt de methodologie. Ze wachten liever nog wat jaren in de coulisse.
De meeste van die westerse voorspellingsboekjes barsten van de natte dromen en eurocentrisme.
En grotere legerbasissen. Wel de VS hebben er een stuk of 700 verspreid over de wereld. Maar of ze nog veel geld zullen hebben om nog militaristischer te worden dat is nog niet zeker.
Ik hoop tenniste dat het boekje niet vergeet te vermelden dat de wereld steeds multipolairder wordt. Voorspellen ze ook dat de dollar zal vervangen worden door een korf van munten, waaronder de Euro?
U mag me het antwoord gerust schuldig blijven. De vraag was eerder rethorisch bedoeld.
Om iets meer on topic te reageren. Ik stel voor dat Nederland gaat voor VS statehood. Als men dan toch de VS overheersing van Europa toejuicht kan men beter ineens vragen om mee te mogen stemmen. Kwestie van geen tweederangsburgers te zijn.