Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doge
Als de mens zichzelf uitgeroeid heeft en de insecten zijn heersers van de aarde, wie is dan de slimste van de 2?
Ruimtevaart is cool enzo maar eigenlijk nutteloos, de afstanden zijn te groot en het is makkelijker een basis op de zeebodem te bouwen dan in de ruimte, waarom zitten we dan nog niet op de zeebodem en insecten wel? Nu misbruik je wetenschap om een goddelijk inzicht te bewijzen, o de ironie. 
|
Als de mens tot het inzicht komt dat het hier niet oneindig blijft rechtop staan, zich daarop voorbereid, en de insecten niet, zal de mens er hoogstwaarschijnlijk als slimste uitkomen.
Ruimtevaart is niet enkel cool, het was bij al onze "inzichten" een onvermijdelijke zaak.
Ik ben niet anti wetenschap en ik ben niet anti god doge, je zou moeten weten dat ik een midden poog te vinden.
De vraag is, wat moeten we op de zeebodem doen en wat kunnen we op mars doen? Graver zou zijn te kijken onder het ijs van Europa.
En eigenlijk, er zijn zowat vanalle velden op het menselijke vlak he. Ge hebt er die zich bezig houden met diepzeeduiken en ge hebt er die zich bezig houden met reizen naar mars. Ieder zijn veld, en de tijd is nooit zo rap gegaan.