Los bericht bekijken
Oud 15 mei 2014, 20:37   #535
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Het ging over die embryonale stages.
sorry hoor ... volgens mij reageerde jij op een post van Klein Licht :
Citaat:
Je hebt nochtans al een filmpje gezien van een vis die uit het water komt
De embryonale stages dus... okay

Citaat:
Ik zie op de echte werkelijk foto's wel een staartje, maar geen kieuwen bij de mens.
ja okay maar al wel een staartje
Waar zou dat vandaan komen ?
En omdat nu net niet alles zo duidelijk is op foto's ( zeker vroeger niet ) en ook niet uit tissue werkt men met illustraties.
Lijkt me logisch... doet men voor andere zaken ook maar hier is voor één of andere bizarre reden plots taboe

Maar als je wilt en tenminste als het zinvol is kan je nog een dozijn foto's krijgen hoor van andere zaken
wat denk je van een dooierzak ?

Citaat:
En praha, na hoeveel jaar kunnen die vissen lucht happen?
Ze kunnen zelfs overleven door zich in te graven in de grond als er geen water in de rivier is!
Straf he!
Hoe bedoel je ?
Die beesten bestaan nu
Levend bewijs dat zo'n organisme dus mogelijk is.
Bewijs dat er ooit zoiets bestaan heeft ?
neen niet echt ... wel een sterke aanwijzing daarvoor
bewijs dat dat beestje ( zijn rechtstreekse voorganger ) de link tussen beide was ?
Neen
Moet dat
Neen !

Citaat:
Maar bekijkt U het beestje zijn voorouders ook eens, ze reiken tot 450 miljoen jaar terug. Hoe zijn de nakomelingen ervan vandaag uit?
Maar wacht, nu ga ik evolutie niet begrijpen en zijn er enkele hetzelfde gebleven en een andere tak zowat verder hun gang gegaan, waarop andere takken hun weg gingen?
Ik weet begot niet wat ik uit dit cryptisch stukje van moet halen...
Je schijnt hier de evolutietheorie te willen ontkrachten door te stellen dat er soms wel en soms niet afdoende verandering voor jou is.
Eerder een bevestiging lijkt me dat.

Citaat:
Zoals de homo erectus naar homo sapiens? Wat zeggen de observaties? Grote tegenstrijdigheden he... Maar jij weigert daar iets aan bij te dragen en quote er overheen alsof het er niet stond...
Zijn wij een hybride of een verbeterde versie van de homo erectus?
Ik heb nooit geweigerd daar iets over te zeggen.
Het heeft alleen nogal weinig zin als je al vooraf je dogma's stelt
Bovendien ... misschien besef je dat niet heel goed ... ik ben ook maar een leek en geen deskundige

Citaat:
Hoe komt dan dat er nog longvissen leven???
Verkeerde vraag/opmerking

De juiste kwestie zou zijn : ALS jij vind dat die beesten al lang uitgestorven hadden moeten zijn dan kan jij misschien eens vertellen WAAROM die beesten uitgestorven hadden moeten zijn.

Het duidt maar weer eens op het totaal verkeerd beeld dat ge van de theorie hebt.
...er is geen richting, Peche
Het is niet omdat die beesten ( de voorlopers ervan )een half miljard geleden ook al aanwezig waren dat ze daarom nu uitgestorven hadden moeten zijn.
En het is ook niet omdat jij geen verschil ziet tussen een moderne longvis en eentje van een hal miljard jaar geleden dat er geen verschil zou zijn.

...maar ik begrijp je ergernis...
Je bedoelt in feite dat je wou dat die beesten uitgestorven waren

Laatst gewijzigd door praha : 15 mei 2014 om 20:39.
praha is offline   Met citaat antwoorden