Los bericht bekijken
Oud 15 mei 2014, 21:15   #542
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
yaarggh,,, gij ziet alles anders!!! Doe je dit nu expres man?
het zal aan de ongelukkige combinatie van onze persoontjes liggen gecombineerd aan 't feit dat we zo dicht op elkaar zitten te posten.

Citaat:
En snapt ge de tegenstrijdigheid nu niet???
De homo erectus is niet uitgestorven he, die is homo sapiens geworden.
Dus er lopen geen homo erectussen meer rond, die zijn nu homo sapiens.
ja da's nu een tegenstrijdigheid hé ... maar dan eentje door jou toedoen.

ALS ( ik zal het maar benadrukken ) de homo erectus tot homo sapiens verworden is en er loopt voor de rest geen homo erectus meer rond dan is heet de homo erectus uitgestorven.
Zo ziet een doorsnee persoon dat tenminste ... maar door jouw thee zie jij dat blijkbaar niet zo

Citaat:
Maar als de vissen die aan land komen transformeren tot salamanders, waarom zouden wij daar nog een levend bewijs van kunnen zien dan? Die zijn al reeds getransformeerd dus levende bewijzen zeggen niets.
Dat is wat men nu noemt geen tegenstrijdigheid se
In jouw bovengenoemde voorbeeld had het immers eveneens zo kunnen zijn dat er toch nog ergens eentje rondliep.

btw één van de hypotheses zou dan zijn dat alle homo erectus-sen een kopje kleiner gemaakt zijn door de homo sapiens
Daar het een handeling van de mens betreft is dat dus geen natuurlijke selectie of evolutie ( jouw mening )

Citaat:
Dan zegt de theorie, je hebt verwanten die hun eigen kant gaan en anderen die in hun originele vorm blijven.
ja en dan ?
Waar zit de tegenstrijdigheid ?

Citaat:
Maar dan grijpen ze voorbeelden zoals krokodillen, paarden, zebra's, ... die dus haaks slaan op de observaties zoals de kikkers en longvissen 450 en 300 miljoen jaar geleden.
hoezo haak ?
wat zou daar haaks aan zijn ?
Jouw opsomming is naar jouw visie alvast 'haaks' want krokodillen waren volgens jou bescheidden mening helemaal niet veranderd en ge zet die nu bij paarden en zebra's

Citaat:
Daar boven op, we hebben Neandethaler in ons DNA... Is de transformatie dan het gevolg van mutaties door gevolg van evolutie, of door het kruisen van soorten?
maakt dat uit ?
ófwel zijn ze uit de lucht gevallen ( jouw visie : want kruisen kan niet en mutaties leiden alleen maar tot niets ) ofwel is het evolutie door combinatie ( zie eerdere beschrijving )

Citaat:
Dat je dan een leek bent en het niet invullen kan, tot daar aan toe... maar wat zit gij mij dan gedurig te beoordelen gast?
Ik beoordeel je alleen maar op vlak van dat niet echt eerlijk schijnt te willen of kunnen discussieren.
Verder had ik gehoopt _ zonder je te willen overtuigen _ je wat bij te brengen en je van je vele misverstanden inzake het onderwerp af te helpen.

Laatst gewijzigd door praha : 15 mei 2014 om 21:18.
praha is offline   Met citaat antwoorden