Los bericht bekijken
Oud 16 mei 2014, 16:46   #17
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Syndrome Bekijk bericht
Punt is , homo's kunnen niet zwijgen over seks , ik heb niets tegen Di Rupo , tot hij de NVA waarop ik niet stem begint uit te schijten voor castraten en eunuchen .
Wat heeft die uitspraak met zijn homoseksualiteit of zelfs nog maar met seks te maken? Het was een (best geestige) vergelijking. Zo'n grapje had van eender wie kunnen komen. Het was in elk geval verfijnder dan wat Herman Decroo indertijd over Vlaams-nationalisten zei.

Citaat:
Ik heb niets tegen een travestie , tot hij provocerend met een baard op het podium springt .
Ik bespeur enige tegenstrijdigheid in deze uitspraak. Een travestiet mag zijn wie hij is tot hij op een podium kruipt, dan is hij een provocateur?

Citaat:
Ik heb iets tegen seksverslaafden , hun leven draait erom , je kan nooit met een vriendin een gezellige babbel doen op het terras , dan komt er een homo bij en dat begint over seks .
Ja, ik ken er ook zulke. En ik ken ook heteromannen die onder elkaar niet over seks kunnen zwijgen. Een oom van mij mailt met enige regelmaat vrouwelijke bloot naar mijn ouders (type Benny Hill-humor). Mijn ouders zijn daar wat gegêneerd over, maar hem erop aanspreken durven ze niet. Erg vervelend.

Citaat:
Ze verzieken de samenleving .
Dat is een grove veralgemening. Ik voel mij alleszins niet aangesproken.
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden