Los bericht bekijken
Oud 15 oktober 2004, 15:30   #15
Spolpoel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BartP
Ik vind dat men beter al die klagende, zagende wereldvreemde en domme vlamingen deporteerd. Ze verarmen ons land en geven ons een slechte naam met al hun racistisch en ideologisch verkrampt gemekker. Ze doen me denken aan al die oude communisten of de jehova getuigen met hun litanieen dat ze de waarheid in pacht hebben.
Vlaanderen is een racistisch, intellectueel arm land dat niks van de wereld afweet en waar het landelijke boerekneuterige gedachtengoed nog welig tiert.
Jezus mensen, wat denken jullie dat Vlaanderen, of Belgie wel voorstelt misschien? Het is een stuk verzopen klei vol klagende, zagende, ongelukkige klojos die over alles wat nieuw en vreemd is lopen te mekkeren, terwijl ze allemaal een eigen huis hebben, met een Duitse auto rijden, en belastingen ontduiken.

Voorbeeldje: Ooit was Izegem het mekka van de schoenindustrie ter wereld, met de opkomst van de machines en industrialisering veranderde dat. Die goeie ouwerwetse heikneuters stonden weigerachtig tegenover verandering, nieuwe technologie, aangepastte werkwijzen etc, en de Italianen werden plotsklaps het nieuwe mekka voor schoenen in de wereld.

De geschiedenis herhaald zich en de stomme Vlaming zit mijn zijn kop te diep in de stront om het door te hebben. Hoe zielig.
Ik wens je voorspoedig bestaan in Peshawar toe ! 8)
Spolpoel is offline   Met citaat antwoorden