Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris
Tja, daar heb je het. 5 a 10%... maar onmogelijk te tellen en om te beginnen al wie tel je mee?
Gezien de Holebi beweging al lang niet meer alleen de homofielen telt (lesbiennes incluis) maar ook bi (of zeg gerust maar omni) sexuelen. Je er ook een beduidend groot aantal meelopers in vindt, gaande van hetero's die naar 'spannende dingen' zoeken tot gefrustreerde mensen die met hun sexualiteit niet echt goed kunnen omgaan (en in onze niet echt natuurlijke samenleving zijn dat er nogal wat). Plus dan nog eens alles wat zijn kapstok aan dit allegaartje probeert op te hangen. Waarvan de laatste twee nieuwe kandidaten de pedofielen en bestialiteit liefhebbers zijn (ik spreek nu internationaal, niet beperkt tot België.
Daarmee rekening gehouden en effectief het aantal echte homofielen proberen in te schatten kom ik slechts tot een kleine 3%.
En waarschijnlijk zit ik er dan ook nog over gegeven dat het aantal echte homofielen in vergelijkbare zoogdieren onder de 2% ligt (want ook daar mag je een gefrustreerde stier die alles bespringt wat in zijn buurt komt omdat hij als het ware in eenzame opsluiting wordt gehouden (zet hem maar eens voor de keuze tussen een gewillige koe en een andere keuzemogelijkheid, de keuze zal snel gemaakt zijn...)).
Ik denk trouwens ook dat de Holebi's in hun drang naar erkenning door expansie een slechte keuze doen. Omdat de vraag stilletjes aan niet meer is of je homofilie al dan niet aanvaardt maar wel of je eender welke smeerlapperij van eender welk niveau wil/moet aanvaarden.
|
Moet jij daar op oefenen om dat achterlijk gebrabbel te produceren, of is dat iets dat zich bij jou vanzelf ontwikkelt?