Los bericht bekijken
Oud 21 mei 2014, 08:52   #185
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Athelas Bekijk bericht
Sinds wanneer is het strafbaar om lid te zijn van een racistische organisatie? Geldt dat ook als je werkt voor een frauderend bedrijf (maar dus niets met de fraude te maken heeft)?

Calvo zal mogen bewijzen dat Pas een racist is. Ik wens hem daarbij veel succes maar ik had Pas zijnde meer geld geeist dat je desnoods aan een goed doel kan geven. Laster en eerroof, dat is niet om mee te lachen.
Zolang het slechts om mandatarissen gaat van het Vlaams Belang is dat niet erg hoor. Daarenboven komt de uitspraak van een mandataris van verdraagzaam Groen. Dat bedekken we dus wel met de mantel de liefde. Calvo is er in elk geval zelf vrij gerust in. De arrogantie als je jezelf dergelijke dingen ongestraft kan permitteren spreekt boekdelen. Scheiding der machten? Laat me niet lachen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden