Los bericht bekijken
Oud 21 mei 2014, 17:17   #42
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gelukkoos Bekijk bericht
Ik leef met een vrienden/vriendinnenkring waar niemand het erg breed heeft. Dat is dan wederzijds.
Ik heb een paar keer de stap erbuiten gezet. En wat bleek; mijn portefeuille was te klein !
Een date heb ik nooit gedaan; vandaar deze vraag.
allez komaan.

Om te beginnen is het beter bij de eerste date niet direct aan restaurantbezoek te doen, vermits men dan de tafel niet zomaar kan verlaten als het tegenslaat.

Verder begin ik me af te vragen of ik een unicum ben: ik betaal ALTIJD mijn eigen rekening bij het daten. Dit omdat ik niet wil dat er verplichtingen worden geschapen.
Soms krijg ik van die leuke verhalen in de aard van : ho, wat ben ik blij dat U zelf de rekening betaalt, een vorige date liet me eerst 100 km rijden en liet me dan zelfs nog de rekening betalen: dit is natuurlijk niet heel bevorderlijk als men een vervolgverhaal wil.

Wat evenmin bevorderlijk is, bij gescheiden rekeningen dus, is : samen zeggen dat we nog een koffietje nemen, echter wel een pousse café voor zichzelf erbij bestellen en dan de rekening netjes in twee delen.
Dan ben je zeker dat het een eenmalige bedoening zal zijn.

Wat ik - nog steeds eigen rekening betalend, of 50% betalend - evenmin kan appreciëren is dat men me zegt: ik zie dat jij nog genoeg in je glas hebt, ik ga me nog een biertje bestellen (waarna de rekening dus wordt gedeeld).

Tenslotte, na je eerste date (ieder betaalt eigen drankje) kan je ook een volgende date voorstellen, met een leuke natuurwandeling (helemaal gratis).

alles natuurlijk zonder sex. Daarvoor heb je wat meer nodig.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 21 mei 2014 om 17:19.
circe is offline   Met citaat antwoorden