Discussie: Tomorrowland
Los bericht bekijken
Oud 22 mei 2014, 07:04   #1
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard Tomorrowland

Citaat:
Advocate Tomorrowland hard aangepakt: ‘Ik laat mij niet intimideren’

Dat 15.000 fans van Tomorrowland haar willen stoppen, maakt geen indruk op Griet Cnudde, de felle advocate van de buren die megafestival Tomorrowland aan banden willen leggen.

Cnudde it is enough!,’ luidt de slogan van de Facebookgroep die advocate Griet Cnudde afbeeldt als een boze heks die elke party wil verbieden.

‘Goed gedaan die fotomontage, ik zou die heks niet willen tegenkomen’, reageert de Gentse advocate ‘maar het is jammer dat men de man speelt in plaats van de bal. Bovendien toont die aanval van massahysterie dat de mensen die ik verdedig terecht vroegen om anoniem te blijven. Begrijpelijk ook dat van de 476 handtekeningen op de petitie tegen de geluidsoverlast er maar 7 hun nek hebben durven uitsteken.’

Zelf laat de advocate zich allerminst intimideren door de felle reacties tegen haar persoon. ‘Leuk is dit niet, maar het belet me niet om tot op het bot te gaan.’

Twitteren doet ze echter niet meer. Eerder deze week liet ze zich verleiden tot een heen-en-weer ruzie met radiomaker Sven Ornelis die haar ‘een zure pruim’ had genoemd. ‘Wie mij kent, weet dat ik een feestbeest ben die dol is op muziek.’ Met een stevige boon voor Mick Jagger, zoals haar Facebookpagina verraadt. ‘Die uitspraken op de radio waren echter beledigend en ik ben ook maar een mens. Maar als je om de twee minuten een tweet ziet passeren over jezelf, dan verlies je je concentratie. Vandaar dat ik gisteren de hele zwik heb uitgezet.’
Weet niet of hier al een topic over geopend is en weet ook niet of dit interessant is maar dacht bij mezelf dat het nu echt wel de spuigaten uitloopt. Elke dag is er wel iets te lezen over die 7 zuurpruimen.
Een festival dat maar een paar dagen per jaar duurt...een advocaat nemen om dit festival te torpederen...zou het niet goedkoper zijn om gewoon op weekend te gaan als je het écht niet kan verdragen...goedkoper en veel leuker dan een advocaat zou ik zo denken! En het zal goed zijn voor je bloeddruk, beste 7!

In elk geval vind ik het onvoorstelbaar dat 7 mensen hiervan een zaak maken. Zitten bij die 7 trouwens nog altijd die mensen die zelf ticketjes voor het festival gekocht hadden?

Inwoners van Werchter en andere festivalcentra waarvan de mensen het beu zijn dat een festival hun dorp op de kaart zet: Cnudde zal jullie met plezier helpen!
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Maori is offline   Met citaat antwoorden