Los bericht bekijken
Oud 22 mei 2014, 18:52   #5
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

4x10E6's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sepper Bekijk bericht
Ik heb terzake gezien en ik kan u met de volle 100% zekerheid meedelen dat De Wever dat niet heeft gezegd, het was Homans. Maar zelfs deze uitspraak is intellectueel oneerlijk omdat men in zulke programma's nooit de tijd heeft om volledig te antwoorden. In het programma staat immers ook dat dit niet geldt voor zware beroepen en ook niet als men ouder is dan 65jaar of al 45 jaar gewerkt hebt.

Of het woord 'malus' letterlijk in het programma staat, doet er niet toe, als het er in staat, dan is dat een goede omschrijving, als het er niet in staat, dan zal het wel wat wolliger zijn.

Ik wil toch ook toevoegen dat dit pure demagogie is van Mertens, want het zou niet mogen dat mensen op 60 al kapot zijn gewerkt. De huidige wetgeving omtrent welzijn op het werk laten dat niet toe.
Mensen die wel reeds op hun 60 kapot zijn gewerkt, zijn over het algemeen vroeger begonnen met werken.
.. wat de fok .. de wetgeving laat niet toe dat men op zijn zestigste kapot gewerkt zou zijn .. vertel / verklaar ..

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 22 mei 2014 om 18:55.
4x10E6 is offline