Discussie: Tomorrowland
Los bericht bekijken
Oud 22 mei 2014, 20:19   #71
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tashunka Bekijk bericht
Euh de schorre is voor 8,5 ha natuurgebied, of er een wolf zit of niet is niet relevant. Natuurgebied is natuurgebied.
Daar waar het festival plaatsvind is het geen natuurgebied, maar recreatiegebied.
Eneuh, hier hebt U een korenwolf.

Citaat:
Een stoet vrachtwagens op de A12 of E19 is nog iets anders dan een stoet voor uw deur.
Klopt, maar U kent blijkbaar de omgeving niet.

Citaat:
Boven tafel??? Toen het uitlekte bij de pers.
Wat is er uitgelekt? het enige de pers melde was dat er vergunningen afgeleverd waren en dat bepaalde delen van de niet verborgen afspraken met een scheef oog als omkoperij bekeken kunnen worden.
Citaat:
Ik vraag me af wat u zou denken als uw buur een vergunning zou krijgen voor iets waar U het niet mee eens bent en de ambtenaar of gemeenteraad in kwestie een diner of een weekend heeft betaald gekregen. U schreeuwt volgens mij moord en brand.
De wettelijke geplogenheden ivm vergunningen allerlei zijn duidelijk.

Citaat:
Mijn muzikale voorkeur is niet relevant, net zoals de muzikale voorkeur van de buren in se niet relevant is. In ieder geval maak je mij niet blij met gratis tickets, als ik ze ooit zou krijgen mag je ze hebben.
Je kan ze beter verkopen.
Citaat:
Zoals gezegd ik doe daar geen uitspraak over, maar het is wel een recht van de buren daar over te klagen en daarover een procedure aan te spannen.
Het VS systeem. Aanklagen tot het jackpot is.