Voorwaar ik zeg U, een badjas en teenslippers vind ik wel comfortabel, en dat betekent dat God (grublmfquat?) mij deze zegen geschonken heeft. Als ik dat niet draag ga ik naar de hel. Zijn (grublmfquat~) aartsengel heeft me dat persoonlijk gereveleerd. Bovendien zal uw stad verwoest worden door de boze God (grublmfquat~) als niemand naar hem luistert en ik niet in teenslippers en badjas het loket mag bemannen, net zoals Sodoma en Gomorra en de zondvloed. Dus het is van het allergrootste belang dat het verbod op badjassen en teenslippers achter de loketten wordt opgeheven want anders gaan we allemaal dood en naar de hel, godverdomme (grublmfquat~).
Mijn geloof verplicht me ook om vijf keer per dag in een jacuzzi te gaan badderen, dus een privé jacuzzi ruimte op de werkvloer is ook wel noodzakelijk om de totale vernietiging en hellegang ! (met veel martelingen en vuur, en dat doet behoorlijk zeer, geloof mij, de Engel van de Heer (grublmfquat~) heeft het mij zelf gezegd ) van iedereen te vermijden.