Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door torvicx
Mastrubatie los van de inbedding in de context van geslachtsdaad (voor-naspel) is een perversie, dat had u zelf wel uit de argumentatie kunnen halen.
Wat de rest van uw reactie betreft ; nergens zult u in mijn postings kunnen vinden dat ik iemand zou beletten om pervers te handelen. voor mijn part mag je je insmeren met str*nt, i dont give a shit .....its ur fucking life ....
En toen nu maar eens aan wat er aan "woordkramerij " aanwezig is in mijn postings. Uw bewering hangt in de lucht.
Persoonlijk vat ik pervers op als ontaard, niet conform het natuurlijk-biologisch doel. Dat de mens politiek gesproken met zijn sexualtieti doet wat zijn sociale omgeving tolereert maakt het nog steeds niet conform de natuur ......
Ik beweer toch niet dat je niet pervert kunt zijn ? Integendeel ik stel dat homo"s pervers zijn ........Lees maar goed voor je reageert dat bespaard iedereen typwerk ......
|
Ik zal hierop antwoorden door mijn vorige vraag te herhalen, want daar heeft u niet op geantwoord:
Ik blijf erbij dat de term "perversie" misplaatst is, omdat die een pejoratieve bijklank heeft, die erop gericht is om het taboe rond homoseksualiteit in stand te houden. Is dat uw bedoeling? Dat homoseksualiteit afwijkt van de norm, daar kunnen we het allemaal wel over eens zijn, maar wat levert het u op om met alle geweld proberen aan te tonen dat homoseksualiteit een perversie (volgens uw enge pseudo-medische definitie) is?