Los bericht bekijken
Oud 24 mei 2014, 13:26   #162
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doge Bekijk bericht
SPa Antwerpen die het hoofddoekenverbod zelf had ingevoerd is van mening veranderd, volgens hen is een hoofddoek (of ander godsdienstige en politieke kledij) bij de gemeente geen probleem meer.

Binnenkort gaan we die gedrochten dus bij de gemeente zien, je zal maar een lesbische koppel zijn die papieren nodig heeft. Gaan we moslim extremisten ook laten beslissen wie een verblijfsvergunning krijgt?

(foto De Morgen)
Ik stel voor dat je eens zoekt naar het debat over neutraliteit, door filosoof en ethicus Etienne Vermeersch. Je vindt een nuttig gesprek hierover op youtube, tussen Bart De Wever en Etienne Vermeersch.

Als moslims het recht krijgen om met kledij rond te lopen die de Islam promoot (en dus niet neutraal is) dan heb ik ook het recht om rond te lopen met een T - shirt waar op staat "Allah bestaat niet" omdat ik als atheïst daar in geloof. Stel u nu voor dat ik aan een loket zet met zo'n shirt. Het zou nogal vonken geven

Het rondlopen in een burka maakt homoseksuelen ook onrustig aangezien de Islam duidelijk stelt dat homoseksuelen ter dood veroordeeld moeten worden.
Eigenlijk keurt de SPA dus goed dat mensen een soort wandelend reclamebord worden voor discriminatie tegen bepaalde groepen in onze maatschappij

De SPA heeft zijn ziel verkocht aan de allochtone gemeenschap, enkel en alleen omdat het hun stemvee is.

Landverraders

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 24 mei 2014 om 13:27.
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden