Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche
Ik denk dat ik de theorie heel goed begrijp.
|
ot nu toe hebben we daar bitter weinig van gemerkt, Peche ... echt
Citaat:
Er is een verschil tussen DE evolutietheorie en evolutie.
|
juist ja
Evolutie aanvaard ge dacht ik ( nog geen paar post geleden heb je dat nog ergens geuit )
En evolutietheorie is een theorie die dat zaakje tracht te beschrijven.
Tot nu toe is er geen betere theorie die dat doet, slaagt ze daar aardig in en is nog geen één keer de mist ingelopen.
Citaat:
Op welke gelijkenissen tussen mens en dier heb je het dan? ^^
Hoe kan een fossiel God nu tegenbewijzen? Niet dat ik God erbij betrekken wil. Ik stel enkel vast dat DE theorie op geloof gebaseerd is. Want de waarnemingen zijn niet sluitend. Iets sluitend is geen geloof, maar een wetenschap. Dus wat weet gij dat de vis aan land heeft gezet?
Deel eens iets, en schets geen animaties of copy pastes... hoe is het volgens U gebeurt
|
En vervolgens kom je steeds weer aanzetten met concrete voorbeelden die het idee van evolutie terug in twijfel dienen te trekken teneinde de theorie wat aan te vallen.
Begrijpen wie begrijpen kan
Citaat:
Ik ben benieuwd! Kan je me geen concreet antwoord geven, zal je helaas moeten erkennen dat je met een geloof zit, en geen wetenschap.
Assumptions....
|
Als geen concreet antwoord kan geven hoe het komt dat twee lichamen elkaar aantrekken met een kracht evenredig met hun massa en omgekeerd evenredig met het vierkant van hun afstand kan ik niet anders besluiten dan dat Newtons Philosophiae Naturalis Principia Mathematica geen wetenschappelijk werk is