Discussie: Banmeldingen II
Los bericht bekijken
Oud 27 mei 2014, 08:12   #4093
Miauw!
Europees Commissaris

Miauw!'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Nee, jij wordt helemaal niet verondersteld iets te doen.

Ik wou enkel maar de hypocrisie aantonen.

Van iemand die zich opwerpt als beschermer van 'n bepaalde bevolkingsgroep verwacht je dat die persoon integer, rechtlijnig is, 't goede voorbeeld geeft in 't niet ontmenselijken van anderen, niet vervalt in platte scheldpartijen.
In die ene korte post stonden 3 scheldwoorden die op dit forum als PA (persoonlijke aanval) beschouwd zouden kunnen worden. Degenen die 't eens zijn met zijn standpunten - eerbaar genoeg als je niemand wil (laten) ontmenselijken - maar dan citeer je die scheldwoorden gewoon mee en doe je net hetzelfde als hetgeen je de ander verwijt (de originele poster natuurlijk ook). Niet dat ik me daarover druk maak.
't Is gewoon hypocrisie van de bovenste plank; 'n bepaalde 'beschermde' soort mag niet ontmenselijkt, de ander dan weer wel, die krijgt "thumbsup".
Welke post bedoel je? Ik kan me niet herinneren dat ik hier ooit scheldwoorden gebruikt heb, laat staan waar ik die "3 X PA" aan verdiend heb. Of is het die post van Den Duisteren Duikboot? Ik heb hem nog eens herlezen, en kon daar geen enkel scheldwoord in ontdekken.

Citaat:
Bovendien ... hoe weet jij als kersverse 'nieuwe' die smileys/emoticons staan, ze zijn al 'n hele tijd niet meer zichtbaar ... hmm
Euh.... die emoticons staan toch gewoon aan de rechterkant als je een reactie aan het typen bent? Je hoeft niet "nieuw" te zijn om die niet te kunnen gebruiken, het kleinste kind kan dat. Maar waarom vraag je dat eigenlijk? Ik vind het echt een bijzonder vreemde vraag, die niets terzake lijkt te doen. Het klinkt bijna als een beschuldiging.

En wat is nu die 3 X RD? Betekent dat dat je me gerapporteerd heb bij de moderator? Maar waarvoor dan?
Miauw! is offline