Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miauw!
Heb ik hier ooit beweerd dat de moordenaar géén moslim zou kunnen zijn? Dat zou best kunnen, gezien de nationaliteit en (vermoedelijke) activiteiten van het koppel. Ik zeg alleen maar dat, als het hier een jodenhatende schutter zou betreffen die gewoon "zoveel mogelijk joden" wou doden, zoals Hans Van Themsche "zoveel mogelijk makakken" wou doden, het wel érg toevallig is dat hij nét op dit koppel botst. En nog zo'n toevalligheid: toen wij nog niet eens wisten dat de slachtoffers Israëli's waren, had Nethanyahu al gereageerd; zou hij dit ook zo snel gedaan hebben als de slachtoffers, zoals iedereen hier op dit moment aannam, Belgische Joden of "gewone" Belgen waren?
Ik geloof dus eerder in een gerichte en geplande "liquidatie", als jij wil geloven in een puur antisemitische terreurdaad, is dat jouw goed recht natuurlijk. Hopelijk komt men er ooit het fijne van te weten en wordt dit geen doofpot-operatie.
|
Tuurlijk, dat die mensen puur toevallig dat museum bezochten is grond voor een gerichte en geplande liguidatie...juist ja....