Discussie: Kiezersbedrog...
Los bericht bekijken
Oud 27 mei 2014, 14:43   #5
CLAESSENS Joris
Minister-President

CLAESSENS Joris's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
iedereen wist op voorhand dat Flor dodelijk ziek was. Hij heeft dus niemand bedrogen.
Als je niet verder kijkt wel ja.
Maar een feit is dat ook Flor en de campagneleiders dit weten.
Zelf van nabij betrokken te zijn geweest bij het voeren van campagnes weet ik dat ik mij hier de vraag zou stellen over de moraliteit.

In een campagne poogt men namelijk niet om de vaste stemmers te overtuigen maar wel de twijfelaars.
En hier wordt dus misbruik gemaakt van Flors ziekte om kiezers, die anders niet voor deze partij of niet voor die mensen die nu van Flors stemmen zullen profiteren zouden stemmen, toch op deze partij te laten stemmen, los van hun programma en enkel gebaseerd op medeleven met Flor.

De bedoeling is hier duidelijk extra stemmen te vangen door het mis/gebruiken van Flors ziekte.
Het gaat dus niet enkel om stemmen die hij ook zonder zijn ziekte zou vangen maar wel om de stemmen die hij extra vangt door het uitspelen van zijn ziekte. Plus de extra stemmen die derden gaan vangen enkel en alleen dank zij het uitspelen van zijn ziekte plus het feit dat hij deelneemt, wetende dat hij die mensen niet zal gaan vertegenwoordigen.

Voor mij blijft dit duidelijk en opzettelijk kiezersbedrog.

Want dit soort mensen denkt, wat een moedige kerel, die krijgt mijn stem.
Terwijl die stem, bij voorafgaande afspraak tussen Flor en de betrokken partij, in werkelijkheid naar een ander zullen gaan...
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.

Laatst gewijzigd door CLAESSENS Joris : 27 mei 2014 om 14:45.
CLAESSENS Joris is offline