Ik ga mezelf nog maar eens quoten, en eraan toevoegen dat ik LES GEEF aan jongeren tussen de 15 en de 20 jaar:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi
Ik geloof in Moeder Aarde, die mij naakt geboren worden liet.
Mijn religie verbiedt kledij niet, voor zover die STRIKT NOODZAKELIJK is om mij tegen 'de uitersten' van haar klimaat te beschermen.
Poedelnaakt rondhuppelen - en liefst met een fiere erectie als uitdrukking van mijn dankbaarheid jegens Moeder Aarde - geniet hoe dan ook de voorkeur (van Moeder Aarde, en van mijn fiere erectie  ).
Mag ik nu ook achter een loket plaatsnemen zonder mijn diepste religieuze gevoelens geweld aan te moeten doen?
Edit: om mijzelf mooier voor te doen dan ik in werkelijkheid ben, mag ik uiteraard een pluim op m'n hoed steken, of in m'n kont. Moeder Aarde kan best wel met een beetje frivoliteit om.
|
Mag ik nu ter ere van Moeder Aarde poedelnaakt, met een fiere erectie en eventueel een pluim op m'n hoed of in m'n kont voor de klas staan?
Gelden "tolerantie" en "diversiteit" ook voor mij (en mijn geloofsgenoten)?
Edit: Moeder Aarde verplicht mij niet tot fanatisme. Ik kan er dus best mee leven dat ik OP M'N WERK een zeker 'fatsoen' (

) in acht moet nemen.
Dat ik ook op straat rekening moet houden met de lange tenen, gevoelige zieltjes en kwetsbare oogjes van Jan en Alleman staat mij al véél minder aan, maar zoals reeds gezegd: ik ben niet verplicht tot fanatisme, en opportunisme is geen misdaad.