Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pontifex
Beste,
Ik vraag inderdaad om vermaningen niet te contesteren.
U hebt er geen idee van hoe tenenkrullend het is om na maatregelen voor apert gescheld, en overduidelijke aanval op persoon i.p.v. op opinie een pseudo-stomverbaasde PB te ontvangen waarin de vermoorde onschuld wordt opgevoerd, en om extra werk wordt gevraagd, onder de vorm van: - -het citeren ven de bewuste tekst
- -de naam van de klager
- -een verantwoording waarom ik een o zo brave forumgebruiker nog maar durf te verdenken van een onregelmatigheid.
Ik wens voor evidente gevallen inderdaad niet langer 'bereikbaar' te zijn of verantwoording af te leggen voor een post waarin iemand overduidelijk de man i.p.v. de bal speelt.
Pontifex.
|
U komt altijd af met dezelfde mantra. Maar die uitleg is wat versleten. Indien u iemand straft, mij goed, maar dan moet u ook zeggen waarom u de persoon straft. Dat is toch de evidentie zelf. Dat is zelfs een kwestie elementaire rechtvaardigheid. En zo wordt het ook gepercipieerd in ons strafrecht. En terecht.
Wanneer iemand vandaag nog stelde dat hij de poster beschouwde als een
‘maffiosus’, dan straft u niet. Nochtans is dat een ernstige belediging. Dus u straft zo wat in het wilde weg. Al naar gelang u goed of slecht gezind bent of al naar gelang het u goed uitkomt ,of iets dergelijks. U doet maar, maar bij mij bent u veel geloofwaardigheid verloren.
Bovendien, indien u elke keer had gestraft wanneer op dit forum men de man speelde in plaats van de bal, dan had u veel Vlaams-nationalisten moeten straffen in ieder geval. Ik heb daar maar weinig van gezien.
Zo en daar hou ik het bij, want ik moet nu weg. Straf nog maar wat.