Los bericht bekijken
Oud 30 mei 2014, 22:16   #34
Ja_an
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niko457 Bekijk bericht
Zou mij sterk verwonderen ... wie stemt er dan wel voor NVA ? Ambtenaren ? Doppers ? Invaliden ? 60+'ers ?
Mijn punt is juist dat die stelling van mij waardeloos is. Maar dat volgens de topic starter je om het even wat kan verkondigen omdat het toch maar een mening is.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pixelpower Bekijk bericht
Ik heb nergens gesproken van een feit. Wel van een "zienswijze" of een "mening".

Politiek is geen exacte wiskunde. Hier zijn geen stellingen en bewijzen nodig. Hier is creatief denkwerk nodig. Capice?

On topic dan maar; zou ik kunnen gelijk hebben als ik zeg dat de meerderheid van de BNP-bijdragers op N-VA stemden?
1. U doet niet aan politiek.

2. Zelf al is politiek geen exacte wetenschap, evenals het discussiëren over politiek, dat is geen vrijgeleide om om het even welke onzin te verkopen en dan te zeggen 'dat is mijn mening en ik moet daar niets van argumenten voor aandragen'.

On topic: u zou gelijk kunnen hebben, maar dat weten we niet zeker en we weten ook niet in hoeverre ze netto aan het BNP zouden bijdragen (gemiddeld? bovengemiddel? sterk bovengemiddeld?).

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Als werkloze begonnen bij de stad met zo'n fakecontract en dan examen meegedaan en statutair geworden.
Het college van Antwerpen was na acht of negen jaar de overtuiging toegedaan "dat mijn levenshouding niet compatibel was met het belang van de dienst" waarna ik ontslagen ben.

Dan invaliditeit aangevraagd, het FOD lachte dat gewoon weg, ze maakten er letterlijk een lachertje van, het "medisch onderzoek" beperkte zich tot enkele vragen a la, "heb je een bed, heb je een douche, je mankeert niets ga maar werken". Wat er aan mij allemaal mankeerde interesseerde hen niet eens.

Helaas voor hen had ik niets anders te doen dan poker te spelen en te procederen, met als gevolg dat de arbeidsrechtbank me nu met een paar jaar terugwerkende kracht invalide heeft verklaard.
Allé het profitariaat in levende lijve. Hopelijk niet al te trots erop.
Ja_an is offline