Voila
daar valt zijn masker binnen de week na de verkiezingen af... Justaert verkondigt doodleuk na de verkiezingen dat ons land ondanks de massieve stem voor 'ontzuiling' lekker verzuild moet blijven, en dat de besparingen in de ziektezorgt eventjes vlug opgesomd een miljardje kunnen bedragen, en daarmee is de kous voor hem af. De ziekenhuizen die allemaal volgens hem in het rood draaien, maar ondertussen allemaal gestructureerd in niet belastingbetalende vzw's, en allemaal opgestapelde reservers hebben, zitten volgens hem op hun tanden...
http://trends.knack.be/economie/opin...0642775442.htm
Ik vraag mij dus af, in welk jaar is die kerel Justaert Democratisch verkozen geweest ?
Een tweede vraag die ik mij stel is: waarom moet bij Bpost en NMBS binnen de korste keren iemand vervangen worden als die tegen de regering spreekt, en kan deze Justaert een halve eeuw regeren over de grootste begroting van het land ?
Een derde vraag: hoe komt het dat die mens zijn gebrek aan nederigheid niet moet buigen voor de politiek ?
Een vierde vraag: kunnen we niet beter de ziekenbonden nationaliseren, zodat die geheime opgestapelde miljarden reservers, kunnen gebruikt worden om onze tekorten te saneren. Als het er toch communistisch moet aan toegaan dan is nationaliseren hier het goeie woord.