Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ja_an
Beste Rudi, Als u uw mail begint met " 'Geachte' " bent u per definitie al niet beleefd en correct bezig. Als u de heren Peeters en Beke echt geen achting wil overbrengen, begin uw mail dan gewoon met "Beste".
En als dat echt uw mening is, heb ik toch medelijden met u. Zoals gezegd leest het als een doorslagje van de campagne (merk op: niet programma) van N-VA. Mensen die denken in dezelfde termen als die van een politieke campagne (ongeacht van welke partij) zijn ten zeerste te wantrouwen.
|
Mijn beste,
hoe goed uw uitleg ook bedoeld is en hoe erg u ook uzelf wil verdedigen als slimste leerling van de klas, met mij moet u geen medelijden hebben.
Ik heb geen doorslagjes van verkiezingscampagnes nodig om mijn eigen mening te ventileren op een correcte en eerlijke manier.
Ik weet dat u met dit laatste niet akkoord zult gaan, anders zo u zo niet de mierenneuker zijn om zoveel aandacht te besteden aan 'Geachte' al dan niet tussen aanhalingstekens en ja dat was inderdaad de bedoeling omdat ik voor mensen met twee gezichten geen waardering kan hebben.
Ik heb vandaag De Zevende Dag gevolgd en de CEO van schoenen Torfs nogmaals aan het woord gehoord.
Deze man heeft niet meer of minder gedaan dan ikzelf namelijk bij middel van een tweet de CD&V op haar verantwoordelijkheden gewezen.
Wordt deze man ook zo gediaboliseerd door u en anderen zoals u nu reageert op mijn artikel? Waarschijnlijk niet.
Het is uiteraard gemakkelijker om (onder een nickname) mensen zoals ik proberen af te kraken of belachelijk te maken.
Dat is nu juist de kracht en de bedoeling van de zogezegde tegenstanders om andersdenkenden in de put te boren, zonder ook maar enig respect voor de vrije meningsuiting van ieder individu, enkel en alleen maar om het eigen grote gelijk te willen bewijzen.
U kunt wel zeggen dat u altijd beleefd blijft maar het was wel u die mij, zonder mij te kennen, bij uw eerste reactie een onnozelaar heeft genoemd.
Van mensen die niet slimmer zijn kan ik dat verdragen, van mensen met waarden en normen zou ik dit minder waarderen.