Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doge
Dit zijn mutaties in de natuur, een dier veranderd maar als het daartoe gedwongen wordt door z'n omgeving. Bv vroeger waren ze groter omdat er minder zuurstof in de lucht was, supergrote krokodillen.
In Tsjernobyl veranderen dieren van kleur, planten veranderen, vogels maken chemische stoffen aan die hen meer beschermen tegen radioactiviteit, spinnen maken andere webben. ... En dat op een erg korte tijd, vermenigvuldig dit met tijd en je komt makkelijk op nieuwe soorten uit.
http://www.hln.be/hln/nl/2661/Dieren...enwebben.dhtml
|
Dat vroeg ik niet. Wat heeft volgens jou de vis aan land gezet en doen shapeshiften naar een reptillian? Shapeshifting reptillians, hoe wacko kan het niet zijn?
Kijk ik zie ook evolutie, maar al hetgene je daar vernoemt... is daar iets spontaan tussen?
Immuniteit en seksuele selecties kan zich zelfs uiterlijk tonen. Klimatologisch ook, zie Afrikanen en Europeanen.
Ge kunt evengoe Darwin zijn vinken als voorbeeld gaan nemen, maar daar is dan weer voedsel de mogelijke oorzaak.
En het gordeldierfossiel dat Darwin daar opgroef, hoeveel scheelde het met toen hedendaagse exemplaar? Quasi niets, enkel de grootte gezien de atmosferische druk. Wederom, niets spontaan.
Dus nogmaals, waarom zou de vis aan land komen?
Ge kunt het allemaal goed kopiëren en napraten, maar ik ik zie dat ge toch ook vast komt te zitten als ik U vraag het te brengen in eigen woorden.
Ik ben E niet, noch denk ik dat het "poef" was.
Voor we er op terugvallen, ik zie wel spontane mutaties. Maar ik zie ze niet tot nieuwe soorten leiden...
De longvis kan na 450 miljoen jaar tijd NOG ALTIJD niet lang aan land blijven, kon ie toen ook niet. En gezien de klimatologische druk die de aarde heeft gekend zijn er nog maar 6 verwanten over van degene die zo uitbunding floreerde in het Devonen tijdperk, 400 miljoen jaar geleden.
Degene die vandaag overschieten moeten zich nog altijd diep in de aarde ingraven als de rivier uitdroogt. Ze overleven dus niet omdat ze aan land kunnen als de vijver uitdroogt. Ze zijn er nog volledig afhankelijk van, en droogt de ondergrond teveel uit alvorens er opnieuw water in komt hebt ge massale sterfte voor.